Tutorial Htlv   2nicrx3
Tutorial Htlv   2nicrx3
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 Tutorial Htlv

In jos 
AutorMesaj
Ha|Ha

Ha|Ha


Mesaje : 201
Data de inscriere : 05/01/2014

Tutorial Htlv   Empty
MesajSubiect: Tutorial Htlv    Tutorial Htlv   Icon_minitimeJoi Mai 22, 2014 3:17 am

Acest tutorial este cam lung...dar asa are si fratemiu pe sv la care este admin , sper sa va fie de folos , MAi ales celor de pe respawn , INregistreaza tot acest HLTv si nu mai trebuie sa faceti demouri 







Descriere: HLTV este un program care va permite sa faceti o conexiune directa la un server Half-Life (asta include si modul CS) si cu care puteti ori sa inregistrati demo-uri cu meciul respectiv ori va permite sa emiteti live pe Internet acel meci. Demo-urile HLTV va permite sa vizualizati un joc care a avut loc si care a fost inregistrat. Dvs. puteti vedea din orice punct de vedere in timpul redarii unui demo, ceea ce il face extrem de util pentru prinderea celor codati sau pentru invatarea unor tactici.




* Mai multe despre DEMO (explicare, vizualizare si creare) aici: viewtopic.php?f=38&t=38




Conectarea la un HLTV:

1. Cautarea unui joc HLTV

Pentru a gasi un joc folosind HLTV, porniti Steam si selectati Servers din meniul Steam. Dupa ce va apare fereastra respectiva daceti clic pe Spectate (daca nu aveti Steam, in meniul la CS dati clic pe Find servers > Spectate). Acolo o sa va apara o lista imensa de servere si puteti sa va alegeti ce fel de servere sa va gaseasca folosind Change filters. Dupa ce lista se actualizeaza, faceti dublu clic pe un server unde va veti conecta si veti intra ca spectator.




2. Daca aveti deja adresa IP

Daca aveti deja adresa IP a HLTV-ului la care vreti sa va conectati, o puteti adauga la Favorites sau puteti sa o accesati manual prin tastarea urmatoarei comenzi in consola jocului:




CODE

connect x.x.x.x:PORT




x.x.x.x - este IP-ul

PORT - este de obicei 27020, dar se poate schimba






Cum sa emiteti pe Internet:

In primul rand porniti HLTV.exe si va apare o consola. Acesta il gasiti in folderul principal, acolo unde aveti instalat serverul/jocul, langa HL.exe si celelalte fisiere. Puteti da un nume serverului dvs. prin comanda:






CODE

name "Nume HLTV"




Nume HLTV - puneti orice nume doriti




Pasul urmator este sa va conectati HLTV-ul la un server de CS. Tastati in consola de la HLTV comanda:




CODE

connect x.x.x.x:PORT




x.x.x.x - este IP-ul

PORT - este de obicei 27015, dar se poate schimba




Dupa ce v-ati conectat la server, puteti tasta comanda status si veti primi informatii despre serverul respectiv.




* Deci retineti, HLTV-urile folosesc de obicei portul 27020 iar serverele de CS folosesc de obicei portul 27015 !




Unghiul camerei:

Considerand ca sunteti deja conectat la un server de CS folosind HLTV, puteti sa priviti jocul din mai multe unghiuri. Apasati tasta 'Jump' (folosita de obicei pentru saritura - Space) sau schimbati inapoi prin tasta 'Duck' (folosita de obicei pentru stat jos - Ctrl)




Inregistrarea jocului care se desfasoara:

In consola HLTV tastati comanda:






CODE

record nume-demo




Demo-ul il puteti opri folosind comanda






CODE

stoprecording




Fisierele demo sunt salvate in directorul \cstrike. Toate fisierele demo au numele dupa formatul de mai jos (nume, AALLZZ, harta):




<nume>-<data>-<harta>.dem






Vizualizarea demo-urilor inregistrate:

Fisierul demo trebuie sa existe in folderul cstrike\ al JOCULUI. Daca e ok, intrati in joc si tastati in consola:




CODE

playdemo nume-demo




sau




CODE

viewdemo nume-demo




Exemplu: playdemo match1-06050302-de_dust.dem






Comenzi HLTV:

Exista langa HLTV.exe un fisier de configurare pentru acesta numit hltv.cfg. Il puteti edita cu Notepad, Wordpad, etc. si deasemenea puteti adauga comenzi care vor fi executate automat la pornirea HLTV-ulului.




connect IP:Port - conectare HLTV la un joc (port initial 27015)

disconnect - deconecteaza HLTV-ul de la server, dar nu inchide si aplicatia HLTV.exe. Toti clientii conectati la el raman conectati.

stop text - va deconecteaza de la server, deconecteaza si clientii de pe HLTV si opreste inregistrarea demo-ului. Cuvantul text sta pentru un eventual mesaj de ramas bun care va fi afisat la deconectare.

quit - inchide aplicatia HLTV.exe

retry - reincearca ultima conexiune apelata

autoretry 0|1 - 0 (nu se reincearca conectarea), 1 (in cazul in care conexiunea este intrerupta, HLTV reapeleaza automat serverul de CS)

name text - seteaza numele tabelei de scor HLTV

hostname text - seteaza numele HLTV-ului

serverpassword text - seteaza parola jocului

adminpassword text - seteaza parola pentru RCON si comentator

proxypassword text - seteaza parola pentru alte HLTV-uri

spectatorpassword text - seteaza parola pentru spectator

clients - afiseaza numele persoanelor conectate la HLTV

proxies - afiseaza alte HLTV-uri conectate

players - afiseaza numele persoanelor care joaca in momentul de fata

kick ID - da afara un spectator de pe HLTV

bann IP - restrictioneaza o adresa IP

clearbanns - indeparteaza toate IP-urile restrictionate

say text - trimite un mesaj in joc prin care puteti conversa cu jucatorii

msg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - trimite un mesaj mare (HUD) la toti spectatorii

localmsg text [<durata> <pozita x> <pozitia y> <culoare hex rgba>] - asemanator ca msg, doar ca este vizibil doar la clientii de pe HLTV

servercmd sir - trimite mai departe comanda in consola jocului

clientcmd grup string - trimite mai departe comanda la toti clientii din grupul specificat (grupuri: 1=spectatori, 2=HLTV-uri, 3=toti)

loopcmd id n string - loopcmd va executa 'string' la fiecare 'n' secunde. 'id' este un numar intre 1 si 64 pentru a identifica acest loopcmd. "loopcmd id nimic" va dezactiva o comanda loop din nou. 'loopcmd' fara nici un parametru va lista orice comanda din lista

signoncommands string - comenzi in consola care vor fi executate de spectatorii locali dupa ce conexiunea s-a stabilit. Comenzile pot fi separate prin semicoloane.

maxclients n - seteaza limita numarului de spectatori pentru HLTV (initial 128)

delay n - incetineste desfasurarea jocului pentru n secunde. Valoarea initiala este 30 de secunde pentru evitarea codurilor. Daca intarzierea este setata la o valoare sub 10 secunde (ex. 0), functia director autor va fi dezactiva.

rate n - contorizeaza viteza jocului de trimitere a datelor catre HLTV

updaterate n - actualizarile jocului pe secunda trimise de la server la HTLV

maxrate n - seteaza viteza maxima de trimitere a datelor pentru spectatori

maxloss f - seteaza viteza acceptabila de pierdere a datelor, valoarea initiala este 0.05 (5%). Daca pierderea este mai mare, noii spectatori care incearca sa se conecteze vor fi respinsi.

maxqueries n - maximul starii intrebarilor pe secunda cerute de rasfoitoarele serverului [aici nu sunt sigur ce vrea sa zica]

dispatchmode 0|1|2 - 1 (va redirectiona jucatorii care se conecteaza la alte HLTV-uri pentru a balansa lucrul intre ele), 2 (orice spectator va fi redirectionat), 0 (redirectionarea este oprita)

publicgame 0|1 - 1 (adresa IP a serverului va fi vizibila la spectatori si intrarea in joc va fi permisa)

offlinetext string - cei care se conecteaza la HLTV vor primi un mesaj de respingere daca acesta nu emite inca

chatmode <0|1|2> - 0 (spectatorii nu pot vorbi), 1 (doar spectatorii conectati la acelasi HLTV pot vorbi intre ei), 2 (toti spectatorii pot vorbi intre ei)

bannerfile fisier - seteaza un fisier TGA (RGBA) care va fi afisat ca logo la spectatori

ping IP:Port - da ping la un server HLTV pe portul specificat (port initial 27015)

nomaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile nu se vor inregistra ca servere WON

forcemaster 0|1 - daca este activat, HLTV-urile se vor inregistra la serverele WON

heartbeat - trimite manual un packet de date la serverele WON

region n - stabileste regiunea in care se afla HLTV-ul

rcon string - trimite o comanda la alte servere

rconaddress IP:Port - stabileste adresa unde va fi trimisa comanda de la rcon string

rconpassword string - seteaza parola pentru HLTV-ul controlat

cheeringthreshold f - aici nu am inteles ce vrea sa spuna ...(initial 0.25)

blockvoice 0|1 - daca este activat, orice voce va fi blocata

cmdlist - afiseaza toate comenzile disponibile (adica acestea care sunt explicate aici Smile )

logfile 0|1 - opreste|porneste logarea intr-un fisier cu extensia .log

status - afiseaza informatii despre starea HLTV-ului

modules - afiseaza toate versiunile si modulele HLTV-ului

exec nume-fisier - executa un fisier de configurare (extensia .cfg)

echo string - afiseaza un text in consola de la HLTV

developer 0|1 - afiseaza mesaje suplimentare in modul 'developer'

record nume-fisier - inregistreaza toate jocurile in fisiere demo dupa sintaxa:

"numefisier-<data>-<harta>.dem"

stoprecording - opreste inregistrarea unui demo

playdemo nume-fisier - porneste difuzarea unui fisier demo catre cei conectati la HLTV




* n = este un numar

* string = este un sir de caractere 
Sus In jos
 
Tutorial Htlv
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [Tutorial] Lag sub 20
» Tutorial Web Mod Pe Server De Cs 1.6
» Tutorial - Instalare CS:GO
» Tutorial Non-Crash
» Tutorial] Hl Booster Pe Server Cs 1.6

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Forum :: Resurse Counter Strike :: Tutoriale-
Mergi direct la: